چگونه برای کسب‌وکار خود بازار هدف تعریف کنیم مشتری مناسب پیدا کنیم؟

اگر مشتریان خود را بهتر بشناسید، کسب‌وکار شما سریع‌تر رشد می‌کند؛ اما کسب‌وکارهای جدید با شناسایی بازار هدف خود مشکل دارند و دید بسیار وسیعی در مورد آینده‌شان می‌سازند.بیشتر اوقات در مورد وسعت بازار هدفمان اغراق می‌کنیم و در بیشتر موارد ممکن است اصلاً بازاری برای فروش نداشته باشیم.با این ۱۰ سؤال می‌توانید بازار هدفتان را تشخیص دهید:چه کسانی برای محصول یا سرویس شما پول پرداخت می‌کنند؟اول به این موضوع فکر کنید که محصول و سرویس شما چه مشکلی را قرار است حل کند. حالا به کمک این اطلاعات م
 

پنج گزینه برای کارآفرینی با کمترین سرمایه اولیه

منابع مالی محدود و نداشتن سرمایه‌ی اولیه زیاد، موانعی مشترک در بین بسیاری از علاقمندان به کسب و کار است؛ اما این محدودیت بدین معنی نیست که برای شروع کارآفرینی گزینه‌های دیگری وجود ندارد! اگر شما ترکیبی مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاریابی داشته باشید، شروع کسب و کار با پول بسیار کم نیز امکان‌پذیر است.به عقیده‌ی کریس گی‌یبو (Chris Guillebeau) نویسنده‌ی کتاب استارتاپ ۱۰۰ دلاری، برای موفق شدن در یک پروژه‌ی کسب و کار، به‌خصوص پروژه‌ای که برای راه‌اندازی آن ذوق و شوق دارید، فکر کردن
 

بازاریابی موفق با ۴۱ روش مطمئن و کم هزینه

در این نوشتار سعی شده است روش های کم‌هزینه‌ای برای بازاریابی موفق معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روش‌های کم‌هزینه برای مدیران بازاریابی این کسب و کارها یک ضرورت حیاتی است. در این اثر سعی شده روش های کم‌هزینه‌ای معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.۱. بهترین آگهی‌های‌تان را به صورت
 

مزایای تبلیغات آنلاین

- هزینه کمتر و نتیجه بهترمهمترین مقرون به صرفه بودن آن است. یعنی با هزینه کمتر نسبت به مابقی رسانه ها ، تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید. - مخاطب یابی هدفمند و ارتباط بهتر با مخاطباندر تبلیغات اینترنتی این قابلیت وجود دارد که بسته به نوع مخاطب ، بتوانید تبلیغات خود برای گروه های خاصی از مخاطبان ارسال کنید و در سایتهای مختلف که کاربران مختلف از لحاظ گروه های سنی و یا نوع کسب و کار دارند برای تبلیغ برند خود استفاده کنید. این کار باعث میشود کیفیت تبلیغات شما بهتر شده و نتیجه بهتری را کسب کنید. 
 

اهمیت تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن در کسب و کار

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها و علائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتها (پایگاهها)ی پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید.● شکل‌گیری تبلیغات اینترنتیبا شروع فعالیت های تجاری در اینترنت، تبلیغات اینترن
 
طراحی سایت