چگونه برای کسب‌وکار خود بازار هدف تعریف کنیم مشتری مناسب پیدا کنیم؟

اگر مشتریان خود را بهتر بشناسید، کسب‌وکار شما سریع‌تر رشد می‌کند؛ اما کسب‌وکارهای جدید با شناسایی بازار هدف خود مشکل دارند و دید بسیار وسیعی در مورد آینده‌شان می‌سازند.بیشتر اوقات در مورد وسعت بازار هدفمان اغراق می‌کنیم و در بیشتر موارد ممکن است اصلاً بازاری برای فروش نداشته باشیم.با این

پنج گزینه برای کارآفرینی با کمترین سرمایه اولیه

منابع مالی محدود و نداشتن سرمایه‌ی اولیه زیاد، موانعی مشترک در بین بسیاری از علاقمندان به کسب و کار است؛ اما این محدودیت بدین معنی نیست که برای شروع کارآفرینی گزینه‌های دیگری وجود ندارد! اگر شما ترکیبی مناسب از مهارت، اخلاق و دانش بازاریابی داشته باشید، شروع کسب و کار با پول بسیار کم نیز امکان‌پذیر است.

بازاریابی موفق با ۴۱ روش مطمئن و کم هزینه

در این نوشتار سعی شده است روش های کم‌هزینه‌ای برای بازاریابی موفق معرفی شوند که برای هرکسی در هرحرفه و شغلی می‌تواند مفید باشد.بسیاری از مدیران بنا به ماهیت شغل و حرفه‌شان نمی‌توانند از روش‌های پرهزینه‌ی بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی شرکت خود و محصولات‌شان استفاده کنند. بر این ساس استفاده از روش‌های ک

مزایای تبلیغات آنلاین

- هزینه کمتر و نتیجه بهترمهمترین مقرون به صرفه بودن آن است. یعنی با هزینه کمتر نسبت به مابقی رسانه ها ، تبلیغ خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهید. - مخاطب یابی هدفمند و ارتباط بهتر با مخاطباندر تبلیغات اینترنتی این قابلیت وجود دارد که بسته به نوع مخاطب ، بتوانید تبلیغات خود برای گروه های خاصی

اهمیت تبلیغات اینترنتی و تاثیر آن در کسب و کار

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد. در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها و
طراحی سایت